Продавець Інтерне магазин "Podarex" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
960 відгуків
"Podarex"
+380 (73) 925-26-27
+380 (98) 862-15-15

Возврат та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.


Умови повернення товарів належної якості

ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».


Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.


Умови повернення товарів належної якості


На товари поширюється Закон "Про захист прав споживачів".
Покупець може повернути (або обміняти) товар:

Товар несправний;
Товар не підійшов до покупця.


Умови обміну та повернення товару належної якості:


З дня купівлі минуло трохи більше 14 днів, на товарі немає слідів експлуатації.
Гроші повертаються протягом 3 днів із моменту отримання товару.
У разі купівлі товару неналежної якості.
Для повернення грошей покупцю потрібно подати заяву, де буде вказано вимоги та причини повернення. У заяві слід зазначити таку інформацію:серія та номер паспорта, дата та місце його видачі;
дані про товар;
суму виданих за повернутий товар грошей.
Повернення грошей здійснюється з пн по пт з 9.00 до 18.00 за наявності чека та паспорта.
У разі повернення товару службою доставки покупець формує повернення товару, заяви на повернення, чека, номера банківської картки.
Повернення коштів виробляється банківським переказом протягом 3 робочих днів із дати отримання товару. 

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner